loading...
✘ فقـــط خنــــده ✘
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 9 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

هـفــت سالــــم بود با مامانـم رفـته بــودم بیــــرون واســـــه خرید

حالا ایـنـــش که چطو گــم شــــدم بمـــونه !!!

مــــا رو تـحویل کلانــتری دادن گفـتن : این پســـره گم شـــده

مـــنم اینههههههــو این یـتــیما یه گوشـه کــــز کــرده بودمــــو گریه میـــکردم و میــگفتم :

"مــن مـمـنـمـو مــوخووام

تــا یه ســـربـازه اومد پیشـــمـو گفت : پسر جون اسمــت چیه ؟؟؟

من : محمد

ســـربـاز : بـبـین ممد جووون ما مامـنـتـو پیــــدا میکنیم اگه قــول بـدی گریــه نــکنــــی و

بـه سوالام درست جواب بدی . بـاشه ؟

من : باشیییییییییی


سـربـاز : محمد جان خونـتـون کجــــاس ؟؟؟

 من : پهـلو خونـه ســـارا ایـــنااااا " دخمل همسایمون که باهاش دکـتر بـازی می کـردم


ســـربـازه :

ســــــربـازٍ : نــه مـنـظـورم ایـنـکه کــــدوم خیــابــون ؟؟؟

من : خـیـابـون ســــــارا ایـنـا " الان شوووار کرده "

بــازم ســــربـازه :

عــاغا یـکی دیـگه اوومدو گف : بذار خودم ازش بپرســــم

پســــر جـان خونه ســــارا اینا کجاس ؟؟؟

مـــن : پـهـلو خونـه مـا

عــاغـا یــهویی کــل ملت از خنده کـف کلانــتـری هیـلیـکـوپـتـری زدن !!!

الان که فک میـکنــم میبینـم از همـون بچگــی ام فـقـط بدرد این میــخوردم کـه :

 موجــبات خنــده وو شــادی دیــگرونو فراهم کنم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mahtab در تاریخ 1392/02/05 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 555